Melyik lézeres kezelést válasszam?

DiamondFEMTO-kezelés
A lézerkezelések űrtechnológiája. A Magyarországon elérhető legmodernebb, svájci, 2 lézeres femto technológia.
Kinek ajánljuk?

Ajánljuk mindazoknak, akik a tökéletességre törekszenek, akiknek a gyorsaság és az innováció a legfontosabb. Akik a csúcstechnológiában, a maximalitásokban bíznak. Az extrém magas dioptriával vagy vékony szaruhártyával rendelkezőknek is megoldást nyújthat.

A kezelés fájdalommentes, gyors, és azonnali éleslátást biztosít!

OptiLASIK-kezelés
A LASIK lézeres kezelések megbízható, kipróbált és jól bejáratott technológiája.
Kinek ajánljuk?

Ajánljuk mindazoknak akik bíznak a bevált módszerekben, akik kompromisszumok nélküli kezelést szeretnének. A Budai Szemészeti Központban több, mint 5000 sikeres műtétet végzett Dr. Nagymihály Attila, a világon pedig több millió sikeres kezelés bizonyítja az OptiLASIK technológia megbízhatóságát, eredményességét.
A kezelés fájdalommentes, gyors, és a gyógyulási idő mindössze pár nap.

PRK-kezelés
A PRK kezelés, a lézerkezelések alapja, origója.
Kinek ajánljuk?

Ajánljuk mindazoknak akik a hagyományos kezeléseket részesítik előnyben. Akiknek nem a gyorsaság és kényelem az elsődleges, hanem a kezelés eredményének évtizedes bizonyítottsága. A PRK kezelés megoldást nyújthat olyanoknak, akiknek a LASIK kezelések nem, pl. vékony szaruhártya esetén. A PRK esetében a gyógyulási folyamat több kellemetlenséggel jár, de a hosszú távú eredmények ugyanolyan jók, mint a többi kezelés esetében.

Miért jobb a DiamondFEMTO a hagyományos femto kezeléseknél?

FemtoLasik | IntraLasik | Zyoptix | Femto HD Lasik kezelések NEM EGYFORMÁK! Tudni akarom miért a legjobb?

Lézerkezelések összehasonlítása

2 lézeres lebenyes eljárások1 lézeres lebenyes eljárásokLebeny nélküli eljárások
DiamondFEMTOOptiLASIKPRK
Mi az eljárás lényege?A szaruhártya stroma állományában lebenyt a lézer készíti, ezt felhajtva történik meg az excimer lézeres látásjavítás.A szaruhártya stroma állományában lebenyt egy mechanikai eszköz készíti, ezt felhajtvatörténik meg az excimer lézeres látásjavítás.A szaruhártya felszínes hámrétege ELTÁVOLÍTÁSRA KERÜL , ezután kerül sor az excimer lézeres látásjavításra.
Hány lézer dolgozik az eljárás közben?211
Kellemetlenség, fájdalom, homokszem érzés a műtét utánNincs fájdalom, csak kellemetlenség lehet. 1-2 óraNincs fájdalom, csak enyhe homokszem érzés.2-3 óraKellemetlen, fényérzékeny, fájdalmas gyógyulás7-9 nap
Munkából kieső napok száma a műtét után 0 nap 1-2 nap 7-10 nap
Napszemüveg szökséges 3 hét 4 hét 6 hónap
Steroid tartalmú szemcsepp használata 3 hét 4 hét 6 hónap
Látásélesség kialakulása műtét után Azonnali tiszta látás élmény Azonnali jó látás, látásélesség 1-2 nap Látás kitisztulása: 1-4 hét A végleges látásélesség: 6 hónap
Előnye A kezelés és gyógyulás is teljesen fájdalommentes és érintésmentes. Azonnali éleslátás érhető el, másnap már dolgozhat! A szövődmények kockázata szinte semmi. A kezelés és gyógyulás is teljesen fájdalommentes, megbízható. 1-2 napon belül már dolgozhat! Egy teljesen kipróbált és jól bejáratott kezelés, több ezer sikeresen elvégzett kezelés bizonyítja! A PRK kezelés hosszú távú eredménye ugyanolyan mint a többi kezelésé. A PRK tökéletes megoldást nyújt speciális esetekben, pédául vékony szaruhártya esetén.
Hátránya A klinikákon elérhető lézerek között nagy különbségek vannak, amelyek a páciensek számára nehezen azonosíthatóak. Figyelmesen válasszon klinikát, hiszen sok múlik a lézeren! A kezelés utáni első pár hétben szemszárazság jelentkezhet, műkönny használata javasolt. A kezelés utáni gyógyulási folyamat fájdalmas, kellemetlen. A munkából kiesés kb 5-7 nap. A látásélesség beállása kb. 2-4 hét.
Mely kezelések tartoznak ide Magyarországon? DiamondFEMTO, Sasszem FEMTO, Intralasik, Zypotix, FEMTO HD, Visumax, Visumax HD OptiLASIK PRK, No-touch PRK, Epi-LASIK, Sasszem PRK, Sasszem NO-Touch PRK

Idén ősszel Ön is lézerszemű lehet hatalmas kedvezményekkel!

Őszi ajánlatunk keretében 97.000 Ft-tal olcsóbban juthat a DiamondFEMTO kezeléshez. Töltse le voucherünket és jusson exkluzív nemzetközi statisztikai adatokhoz!

Kapcsolat