DiamondFEMTO kezelés - Minden amit tudni érdemes a Budai Szemészeti Központ lézerszem kezeléséről

• A DiamondFEMTO gyengéd a szemhez: A kezelés mindössze pár másodpercig tart, általában a lebeny létrehozásához mindössze 12 másodperc szükséges.

• A DiamondFEMTO kényelmes és fájdalommentes: egy kényelmes műtőágyon fekszik a páciens, és a feje nincs rögzítve. A speciális szemkövető rendszer biztosítja, hogy a szem mozgása ne okozzon semmilyen problémát.

Nézze meg, hogy hogy mennyibe kerül a DiamondFEMTO lézeres szemműtét

A LÉZERKEZELÉSEK ŰRTECHNOLÓGIÁJA

A DiamondFEMTO eljárást a ma a világpiacon elérhető egyik leggyorsabb femtosecond lézerrel végezzük klinikánkon – a Ziemer LDV femtolézerrel.

A Ziemer LDV lézer, a mai hagyományos femtokészülékekhez képest űrtechnológiának számít, hiszen gyorsaságban, precizitásban és technológiai fejlettségben magasan felülmúlja versenytársait

Precizitás

Erről meggyőződhet Ön is a saját szemével ezen a videon, amely megmutatja, hogy egy hagyományos femto vagy intralasik lézer milyen pontossággal pulzál, a DiamondFEMTO kezelés alatt használt Ziemer LDV lézer precizitását meg sem közelíti. A különbség elképesztő!

A DiamondFEMTO kezelés alatt, a Ziemer lézer kb. 400 milliónyi apró gázbuborékot hoz létre, a szaruhártya előre meghatározott rétegében. Ezek a mikroszkópikus buborékok hozzák létre a lebenyt, amelyet felhajtva a lézeres korrekció a szaruhártya mélyebb rétegében történik.

A buborékok példanélküli apró mérete miatt tudnak szakorvosaink olyan speciális lebenyt készíteni, amelynek tulajdonságait teljes mértékben a páciens szemének adottságaihoz tudnak igazítani.

A hagyományos femto lézerekhez képest a buborékok sokkal sűrűbben helyezkednek el, így a szöveti hidak sokkal kisebbek.

Maximális gyorsaság!

A DiamondFEMTO lézer a leggyorsabb – 100x gyorsabb, mint a hagyományos femto lézerek.

A gyorsaság nem megy az eredményesség rovására, épp ellenkezőleg. Minél kevesebb ideig éri lézerhatás a szemet, annál rövidebb a gyógyulási idő.

Bővebben: https://www.budaiszemeszet.hu/hirek/a-femto-lezerek-alapveto-tulajdonsagai

Innovatív svájci technológia

„Svájc. A jövő lézere. Megtiszteltetés, hogy ezzel a lézerrel operálhatok. Ennél többet nehéz mondani róla.” – mondja Dr. Nagymihály Attila intézetvezető főorvosunk.

A Ziemer Femto lézert svájciak tervezték és gyártják. A világon elérhető femtolézerek között az egyik legfejlettebb innováció. A személyreszabottság, pontosság és biztonság jegyében tervezték. Svájci minőség garantálja a legmagasabb színvonalat a technológiában.

A fejlesztésekor a cél az volt, hogy a lehető leginkább személyre szabott lebenyt lehessen létrehozni a segítségével – elérve ezzel a lehető legtökéletesebb lézerszemű látást.

A lézerenergia 100-szor kisebb, mint a hagyományos femto és intralasik lézereké, amely által biztosítja a gyulladásmentes gyógyulást. Bővebben: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24764066

A technológia fejlettsége egyaránt szolgálja a páciens és az orvos sikerét. Több, mint 2 millió világszerte elvégzett kezelés bizonyítja a svájci tervezés eredményességét!

4 órával a műtét után autót vezethet! Kutatási adatok bizonyítják!
4 órával a műtét után már autót vezethet és 30 perc után nyugodtan tud smst írni!
Extrém gyors látásjavulás DiamondFEMTO lézerkezelés után – nemzetközi kutatás alapján!

Műtét után eltelt időVezetés

Páciensek %-a

SMS írás

Páciensek %-a

Azonnal12,5 %87,5%
15 perc12,5 %87,5 %
30 perc12,5 %100 %
1 óra25 %100 %
2 óra50 %100 %
4 óra100 %100 %
1 nap100 %100 %

Az eredményekről és a kutatásól bővebben

Gyulladás lézeres szemműtét után? – Csak ha magas a pulzus energia!
Alacsony pulzus energia garantálja a gyulladásmentességet! Az alacsony energiájú femtolézerek esetében
(DiamondFEMTO) sokkal alacsonyabb a steril gyulladás kialakulásának valószínűsége, mint a hagyományos
INRALASE FS60 femtolézer esetében – bizonyítja egy nemzetközi kutatás.

DiamondFEMTOés Visumax femtolézer összehasonlító kutatás – Az összehasonlítás alapján a DiamondFEMTO lézere sokkal kevesebb hegesedési kockázattal és elhalt, tönkrement sejttel jár, így a kockázat ebben a tekintetben jelentősen alacsonyabb.

A femtosecundomos lézerek alapvető tulajdonságairól szóló tudományos cikk: avagy mit jelent az alacsony lézerenergia? Melyik femtolézer milyen energiával dolgozik? Miért jobb az alacsony lézerenergia? Tudjon meg mindent ebből a cikkből.