Megérkezett a Z FEMTO lézer Magyarországra!

2020. 07. 20.

Z FEMTO kezelés – A lézerkezelések csúcstechnológiája

A Magyarországon elérhető modern, svájci, 2 lézeres femto lasik kezelés.

• Ajánljuk mindazoknak, akik a tökéletességre törekszenek, akiknek a gyorsaság és az innováció a legfontosabb. Akik a csúcstechnológiában, a maximalitásokban hisznek.
  • Biztonságos kezelés, a fejlett, innovatív technológiának köszönhetően.
  • Kényelmes és hatékony eljárási technika, amely biztosítja a kezelés teljes fájdalommentességét és a tökéletes, gyors eredményt.
  • Extrém gyors gyógyulási idő és a éles kristálytiszta látás már az első napon!

legfontosabb adatok:

A Z FEMTO gyengéd a szemhez: A lézeres látásjavító kezelés mindössze pár másodpercig tart, általában a lebeny létrehozásához mindössze 12 másodperc szükséges.

A Z FEMTO kényelmes és fájdalommentes: egy kényelmes műtőágyon fekszik a páciens, és a feje nincs rögzítve. A speciális szemkövető rendszer biztosítja, hogy a szem mozgása ne okozzon semmilyen problémát.

Nincs gyulladás: A Z FEMTO kezelés esetén a gyulladás kockázata szinte minimális.

Gyors eredmény: A Z FEMTO kezeléssel a látása már 2-3 óra múlva tökéletes, gyorsabb és egyenletesebb gyógyulást biztosít.

Extrém alacsony kölcsönhatás a szemmel: a lézerkezelés olyan gyors, hogy a szemet érő behatás a lehető legrövidebb

Alacsony szaruhártya károsodás: A Z FEMTO alacsony pulzus energiát használ, ami elengedhetetlen ahhoz, hogy a lehető legkevésbé károsodjon a kezelés alatt a szaruhártya. Ez biztosítja az egyenletes és egyedülállóan gyors gyógyulást.

*Kijelentéseinket tudományos cikkekre alapozzuk

A lézerkezelések csúcstechnológiája

A Z FEMTO 7D eljárást a ma a világpiacon elérhető egyik leggyorsabb femtoszekundum lézerrel végezzük látásjavító központunkban– a Ziemer LDV Z8 femto lézerrel.

A Ziemer LDV Z8 lézer, a mai hagyományos femto készülékekhez képest csúcstechnológiának számít, hiszen gyorsaságban, precizitásban és technológiai fejlettségben magasan felülmúlja versenytársait.

„Svájc. A jövő lézere. Megtiszteltetés, hogy ezzel a lézerrel operálhatok. ” – mondja Dr. Nagymihály Attila intézetvezető főorvosunk.

A Ziemer Femto LDV Z8 lézert svájciak tervezték és gyártják. A világon elérhető femto lézerek között a legfejlettebb innováció. A személyre szabottság, pontosság és biztonság jegyében tervezték. Svájci minőség garantálja a legmagasabb
színvonalat a technológiában.

A fejlesztésekor a cél az volt, hogy a lehető leginkább személyre szabott lebenyt lehessen létrehozni a segítségével – elérve ezzel a lehető legtökéletesebb látást.

A lézerenergia 100-szor kisebb, mint a hagyományos femto és intralasik lézereké, amely által biztosítja a gyulladásmentes gyógyulást. A technológia fejlettsége egyaránt szolgálja a páciens és az orvos sikerét.

Győződjön meg róla Ön is, legyen Ön is lézerszemű!

Hogyan működik pontosan a Z FEMTO 7D lézeres szemműtét? Nézze meg videónkat!