Lézerkezelések összehasonlítása

A lézeres látásjavítások elnevezéseiban könnyen el lehet ma veszni Magyarországon. Fontos, hogy tisztában legyen az alapfogalmakkal, mint a femto, lasik, prk kezelések mibenlétével. A Budai Szemészeti Központ igyekszik objektív összehasonlítást adni Önnek azért, hogy tisztában legyen a kezelések előnyeivel, hátrányaival. Fontos, hogy kezelő orvosával olyan kezelést válasszanak, amely a szemészeti állapota mellett az Ön személyes igényeit is figyelembe veszi.

Lézeres szemműtéteink

DiamondFEMTO-kezelés
A lézerkezelések űrtechnológiája. A Magyarországon elérhető legmodernebb, svájci, 2 lézeres femto technológia.
Kinek ajánljuk?

Ajánljuk mindazoknak, akik a tökéletességre törekszenek, akiknek a gyorsaság és az innováció a legfontosabb. Akik a csúcstechnológiában, a maximalitásokban bíznak. Az extrém magas dioptriával vagy vékony szaruhártyával rendelkezőknek is megoldást nyújthat.

A kezelés fájdalommentes, gyors, és azonnali éleslátást biztosít!

OptiLASIK-kezelés
A LASIK lézeres kezelések megbízható, kipróbált és jól bejáratott technológiája.
Kinek ajánljuk?

Ajánljuk mindazoknak akik bíznak a bevált módszerekben, akik kompromisszumok nélküli kezelést szeretnének. A Budai Szemészeti Központban több, mint 5000 sikeres műtétet végzett Dr. Nagymihály Attila, a világon pedig több millió sikeres kezelés bizonyítja az OptiLASIK technológia megbízhatóságát, eredményességét.
A kezelés fájdalommentes, gyors, és a gyógyulási idő mindössze pár nap.

PRK-kezelés
A PRK kezelés, a lézerkezelések alapja, origója.
Kinek ajánljuk?

Ajánljuk mindazoknak akik a hagyományos kezeléseket részesítik előnyben. Akiknek nem a gyorsaság és kényelem az elsődleges, hanem a kezelés eredményének évtizedes bizonyítottsága. A PRK kezelés megoldást nyújthat olyanoknak, akiknek a LASIK kezelések nem, pl. vékony szaruhártya esetén. A PRK esetében a gyógyulási folyamat több kellemetlenséggel jár, de a hosszú távú eredmények ugyanolyan jók, mint a többi kezelés esetében.

Lézerkezelések összehasonlítása

2 lézeres lebenyes eljárások1 lézeres lebenyes eljárásokLebeny nélküli eljárások
DiamondFEMTOOptiLASIKPRK
Mi az eljárás lényege?A szaruhártya stroma állományában lebenyt a lézer készíti, ezt felhajtva történik meg az excimer lézeres látásjavítás.A szaruhártya stroma állományában lebenyt egy mechanikai eszköz készíti, ezt felhajtvatörténik meg az excimer lézeres látásjavítás.A szaruhártya felszínes hámrétege ELTÁVOLÍTÁSRA KERÜL, ezután kerül sor az excimer lézeres látásjavításra.
Hány lézer dolgozik az eljárás közben? 2 1 1
Kellemetlenség, fájdalom, homokszem érzés a műtét után Nincs fájdalom, csak kellemetlenség lehet. 1-2 óra Nincs fájdalom, csak enyhe homokszem érzés. 2-3 óra Kellemetlen, fényérzékeny, fájdalmas gyógyulás7-9 nap
Munkából kieső napok száma a műtét után 0 nap 1-2 nap 7-10 nap
Napszemüveg szükséges 3 hét 4 hét 6 hónap
Steroid tartalmú szemcsepp használata 3 hét 4 hét 6 hónap
Látásélesség kialakulása műtét után Azonnali tiszta látás élmény Azonnali jó látás, látásélesség 1-2 nap Látás kitisztulása: 1-4 hét A végleges látásélesség: 6 hónap
Előnye A kezelés és gyógyulás is teljesen fájdalommentes és érintésmentes. Azonnali éleslátás érhető el, másnap már dolgozhat! A szövődmények kockázata szinte semmi. A kezelés és gyógyulás is teljesen fájdalommentes, megbízható. 1-2 napon belül már dolgozhat! Egy teljesen kipróbált és jól bejáratott kezelés, több ezer sikeresen elvégzett kezelés bizonyítja! A PRK kezelés hosszú távú eredménye ugyanolyan mint a többi kezelésé. A PRK tökéletes megoldást nyújt speciális esetekben, pédául vékony szaruhártya esetén.
Hátránya A klinikákon elérhető lézerek között nagy különbségek vannak, amelyek a páciensek számára nehezen azonosíthatóak. Figyelmesen válasszon klinikát, hiszen sok múlik a lézeren! A kezelés utáni első pár hétben szemszárazság jelentkezhet, műkönny használata javasolt. A kezelés utáni gyógyulási folyamat fájdalmas, kellemetlen. A munkából kiesés kb 5-7 nap. A látásélesség beállása kb. 2-4 hét.
Mely kezelések tartoznak ide Magyarországon? DiamondFEMTO, Sasszem FEMTO, Intralasik, Zypotix, FEMTO HD, Visumax, Visumax HD OptiLASIK PRK, No-touch PRK, Epi-LASIK, Sasszem PRK, Sasszem NO-Touch PRK
Miért jobb a DiamondFEMTO, mint a hagyományos kezelések? Miért jobb az OptiLASIK, mint a PRK? Mik a különbségek az PRK kezelések között?

Elveszett az elnevezésekben?

MEGTÉVESZTŐ ELNEVEZÉSEK, MELYIK-MELYIK?

A tájékozódás időszakában nagyon fontos, hogy átlássa, hogy melyik klinika milyen kezelést ajánl. Alapvetően két nagy csoportba sorolhatóak a szemészeti klinikák által használt lézeres látásjavító eljárások: Lebenyes és lebeny nélküli eljárások. Ne tévesszék meg a hangzatos elnevezések és márkanevek!

Lézeres eljárások
Lebenyes eljárásokLebeny nélküli eljárások
DiamondFEMTO, OptiLASIK, FemtoLASIK, IntraLASIK, LASIK, SASSZEM FEMTO, FEMTO HD, ZYOPTIX PLUS/ELITE, ZYPOTIX FEMTO PLUS/ELITEPRK, No-touch PRK, Touch-Free PRK, PRK Plus, PRK Elite, cPRK, SASSZEM PRK, SASSZEM NO-TOUCH PRK, PRK hullámfront elemzés alapján, Epi-LASIK, LASEK, LASEK plus, LASEK elite, Epi-LASIK plus, Epi-LASIK elite, No-touch PRK

A lebenyes eljárások manapság sokkal népszerűbbek, a lebeny nélküli eljárásokkal szemben, leginkább azért, mert az alábbi előnyök mindegyik eljárásra, így a Budai Szemészeti Központ által végzett DiamondFEMTO és OptiLASIK eljárásra is igazak:

• Magas hatásfok
  • Kevesebb kényelmetlenséggel jár, nincs fájdalom
  • Megrövidült gyógyulási idő
  • Kevesebb megismételt műtét

A lebenyes eljárásokat a lebenyképzés módja különbözteti meg egymástól, ez alapján vannak NO-touch, érintés nélküli, kétlézeres illetve egylézeres kezelések.

Lebenyes eljárások
Kétlézeres eljárásokEgylézeres eljárások
DiamondFEMTO, FemtoLASIK, IntraLASIK, SASSZEM FEMTO, FEMTO HD, ZYPOTIX FEMTO PLUS/ELITEOptiLASIK, LASIK, ZYOPTIX PLUS/ELITE,

A lebenyes eljárások kétlézeres változata egy fejlettebb technológiát jelent, de az egylézeres kezelések is kipróbált, biztonságos kezelések.

Miért jobb a DiamondFEMTO a hagyományos femto kezeléseknél?

FemtoLasik | IntraLasik | Zyoptix | Femto HD Lasik kezelések NEM EGYFORMÁK! Tudni akarom miért a legjobb?

Videóklinika
Orvosaink 1 percben válaszolnak szemészeti kérdésekre.
Aktuális kedvezményeink
Ne maradjon le aktuális ajánlatainkról!
Alkalmassági vizsgálatról
Minden arról, hogy mire számítson az első találkozáskor és hogyan készüljön a vizsgálatra.
Garancia
A műtéti eredményre garanciát adunk! Mik a feltételei?