Alkalmas lehet lézerkezelésre Magyarország legmodernebb látásjavító lézerével?

Töltse ki 3 perces online tesztünket és megtudhatja!

Melyik lézeres kezelést válasszam?

DiamondFEMTO 7D és 7Dplus kezelés
DiamondFEMTO 7D

A lézerkezelések űrtechnológiája. A Magyarországon elérhető egyik legmodernebb, 2 lézeres technológia, ahol a lebenyt a svájci Zimmer cég lézere készíti, a dioptria korrekciót pedig a német

DiamondFEMTO 7Dplus személyreszabott kezelés
Minden szemfelszín egyedi, mint egy ujjlenyomat. A felszín egyéni fénytörési hibáit 37.000 ponton méri és javítja a DiamondFEMTO 7Dplus k kezelés, hogy a műtét utáni látásélmény tökéletes legyen.

Kinek ajánljuk DiamondFEMTO 7D és 7Dplus kezelést?

Ajánljuk mindazoknak, akik a tökéletességre törekszenek, akiknek a gyorsaság és az innováció a legfontosabb. Akik a csúcstechnológiában, a maximalitásokban bíznak. Az extrém magas dioptriával, magas cilinder értékkel vagy vékony szaruhártyával rendelkezőknek is megoldást nyújthat. A kezelés fájdalommentes, gyors, és azonnali éleslátást biztosít!

OptiLASIK 7D és 7Dplus kezelés
OptiLASIK 7D

A LASIK lézeres kezelések megbízható, kipróbált és jól bejáratott technológiája, ahol a lebenyt egy mikrokeraton elevezésű precíziós eszközzel készül, a dioptria korrekciót pedig a német

OptiLASIK 7Dplus személyreszabott kezelés
Minden szemfelszín egyedi, mint egy ujjlenyomat. A felszín egyéni fénytörési hibáit 37.000 ponton méri és javítja a OptiLASIK 7Dplus kezelés, hogy a műtét utáni látásélmény tökéletes legyen.

Kinek ajánljuk OptiLASIK 7D és 7Dplus kezelést?

Ajánljuk mindazoknak akik bíznak a bevált módszerekben, akik kompromisszumok nélküli kezelést szeretnének. A Budai Szemészeti Központban több ezer sikeres műtétet végztünk, a világon pedig több millió sikeres kezelés bizonyítja az OptiLASIK technológia megbízhatóságát, eredményességét. A kezelés fájdalommentes, gyors, és a gyógyulási idő mindössze pár nap.

PRK 7D és 7Dplus kezelés
PRK 7D

A PRK felszíni kezelés, a lézerkezelések alapja, origója, ahol nem készül lebeny, mivel a szaruhártya legfelső hámrétege egy speciális mikrosebészeti eszközzel kerül eltávolításra, a dioptria korrekciót pedig a német 7 dimenziós szemkövető rendszer rendelkező SCHWIND AMARIS 1050RS excimer lézer végzi.

PRK 7Dplus személyreszabott kezelés
Minden szemfelszín egyedi, mint egy ujjlenyomat. A felszín egyéni fénytörési hibáit 37.000 ponton méri és javítja a PRK 7Dplus kezelés, hogy a műtét utáni látásélmény tökéletes legyen.

Kinek ajánljuk PRK 7D és 7Dplus kezelést?

Ajánljuk mindazoknak akik a hagyományos kezeléseket részesítik előnyben. Akiknek nem a gyorsaság és kényelem az elsődleges, hanem a kezelés eredményének évtizedes bizonyítottsága. A PRK kezelés megoldást nyújthat olyanoknak, akiknek a LASIK (lebenyes) kezelések nem, pl. vékony szaruhártya esetén. A PRK eljárás után a gyógyulási folyamat több kellemetlenséggel jár, de a hosszú távú eredmények ugyanolyan jók, mint a többi kezelés esetében.

Zero-Touch 7D és 7Dplus kezelés
Zero-Touch 7D
Érintés nélküli (no-touch) modern felszíni kezelés (trans-epithelialis kezelés), ahol nem készül lebeny, mivel a szaruhártya legfelső hámrétegét is a német 7 dimenziós szemkövető rendszer rendelkező SCHWIND AMARIS 1050RS excimer lézer távolítja el és a dioptria korrekciót is ez a lézer végzi.
Zero-Touch 7Dplus személyreszabott kezelés

Minden szemfelszín egyedi, mint egy ujjlenyomat. A felszín egyéni fénytörési hibáit 37.000 ponton méri és javítja a Zero-Touch 7Dplus kezelés, hogy a műtét utáni látásélmény tökéletes legyen.

Kinek ajánljuk Zero-Touch 7D és 7Dplus kezelés?

Ajánljuk mindazoknak akik elképzelhetetlennek érzik, hogy bárki, bármilyen eszközzel a szemükhöz nyúljon. Azoknak, akik szívesen ötvöznék a hagyományos felszíni kezelés előnyeit a legmodernebb és legbiztonságosabb 7 dimenziós szemkövető technológiával. A Zero-Touch 7D kezelés megoldást nyújthat olyanoknak, akiknek a lebenyes (LASIK) kezelések nem (pl. vékony szaruhártya esetén) és azoknak is, akik elutasítják a lebenyes eljárásokat, de kevesebb kellemetlenséggel járó regenerálódást szeretnének, mint ami a régebbi felszíni kezelések után várható.

Miért jobb a DiamondFEMTO 7D a hagyományos femto kezeléseknél?

FemtoLasik | IntraLasik | Zyoptix | Visumax | Femto HD Lasik kezelések NEM EGYFORMÁK! Tudni akarom miért a legjobb?

Lézerkezelések összehasonlítása

Lézeres szemműtét típusok összehasonlítása

Dr. Tóth Emília, szemész szakorvosunk beszél a Budai Szemészeti Központban elérhető lézeres szemműtét típusokról és mind a négy kezelés esetében részletesen elmagyarázza, hogy az eljárás során mi történik a páciens szemével. A DiamondFEMTO 7D, OptiLASIK 7D, Zero-Touch 7D és PRK 7D lézeres kezelések esetén is tájékoztatást nyújt előnyökről, hátrányokról és a gyógyulási időről.

Milyen lézeres szemműtét típusok érhetők el a Budai Szemészeti Központban?
2 lézeres lebenyes eljárások1 lézeres lebenyes eljárásokLebeny nélküli eljárások
DiamondFEMTO 7DOptiLASIK 7D Zero-Touch 7DPRK 7D
Mi az eljárás lényege?A szaruhártya stroma állományában a lebenyt a svájci Zimmer cég lézere készíti, a dioptria korrekciót pedig a német 7 dimenziós szemkövető rendszer rendelkező SCHWIND AMARIS 1050RS excimer lézer végzi.A szaruhártya stroma állományában a lebeny a lebenyt egy mikrokeraton elevezésű precíziós eszközzel készül, a dioptria korrekciót pedig a német 7 dimenziós szemkövető rendszer rendelkező SCHWIND AMARIS 1050RS excimer lézer végzi. A szaruhártya felszínes hámrétege ELTÁVOLÍTÁSRA KERÜL a német 7 dimenziós szemkövető rendszer rendelkező SCHWIND AMARIS 1050RS excimer lézer által. A dioptria korrekciót is ez a lézer végzi.A szaruhártya legfelső hámrétege egy speciális mikrosebészeti eszközzel kerül eltávolításra, a dioptria korrekciót pedig a német 7 dimenziós szemkövető rendszer rendelkező SCHWIND AMARIS 1050RS excimer lézer végzi.
Hány lézer dolgozik az eljárás közben?2111
Kellemetlenség, fájdalom, homokszem érzés a műtét utánNincs fájdalom, csak kellemetlenség lehet. 1-2 óraNincs fájdalom, csak enyhe homokszem érzés. 2-3 óra Enyhe fényérzékenység, hosszabb gyógyulás 3-4 napKellemetlen, fényérzékeny, fájdalmas gyógyulás 7-9 nap
Munkából kieső napok száma a műtét után 0 nap 1-2 nap5-7 nap 7-10 nap
Napszemüveg szükséges 3 hét 4 hét 6 hónap 6 hónap
Steroid tartalmú szemcsepp használata 3 hét 4 hét 6 hónap 6 hónap
Látásélesség kialakulása műtét után Azonnali tiszta látás élmény Azonnali jó látás, látásélesség 1-2 nap Látás kitisztulása: 1-4 hét A végleges látásélesség: 6 hónap Látás kitisztulása: 1-4 hét A végleges látásélesség: 6 hónap
Előnye A kezelés és gyógyulás is teljesen fájdalommentes és érintésmentes. Azonnali éleslátás érhető el, másnap már dolgozhat! A szövődmények kockázata szinte semmi. A kezelés és gyógyulás is teljesen fájdalommentes, megbízható. 1-2 napon belül már dolgozhat! Egy teljesen kipróbált és jól bejáratott kezelés, több ezer sikeresen elvégzett kezelés bizonyítja! A Zero-Touch 7Dplus kezelés hosszú távú eredménye ugyanolyan mint a többi kezelésé. A Zero-Touch 7Dplus érintésmentes kezelés tökéletes megoldást nyújt ha nem szeretné, hogy a szeméhez érjenek. A PRK kezelés hosszú távú eredménye ugyanolyan mint a többi kezelésé. A PRK tökéletes megoldást nyújt speciális esetekben, pédául vékony szaruhártya esetén.
Hátránya A klinikákon elérhető lézerek között nagy különbségek vannak, amelyek a páciensek számára nehezen azonosíthatóak. Figyelmesen válasszon klinikát, hiszen sok múlik a lézeren! A kezelés utáni első pár hétben szemszárazság jelentkezhet, műkönny használata javasolt. A kezelés utáni gyógyulási folyamat néhány napig fájdalmas, kellemetlen. A munkából kiesés kb 5-7 nap. A látásélesség beállása kb. 2-4 hét. A kezelés utáni gyógyulási folyamat fájdalmas, kellemetlen. A munkából kiesés kb 5-7 nap. A látásélesség beállása kb. 2-4 hét.
Mely kezelések tartoznak ide Magyarországon? DiamondFEMTO, Sasszem FEMTO, Intralasik, Zypotix, FEMTO HD, Visumax, Visumax HD, Sasszem FEMTO Smart OptiLASIK Touch-Free, Sasszem NO-Touch PRK, Epi-LASIK, Sasszem PRK
Miért jobb a DiamondFEMTO, mint a hagyományos kezelések? Miért jobb az OptiLASIK, mint a PRK?Hogyan működik az érintésmentes kezelés?Mi a különbség a felszíni kezelések között?

Tökéletes látás egy életen át!

A betegség, tünetek leírása önmagában nem alkalmas diagnózis felállítására, nem helyettesítheti a szakorvossal történő konzultációt.
Ha bármilyen betegség gyanúja felmerül, kérjük egyeztessen kezelőorvosával!

Kedvezmények a Budai Szemészeti Központban!

Nézze meg, hogy melyek az aktuális kedvezmények a Budapesten csak nálunk elérhető DiamondFEMTO 7Dplus szemműtétre! Az eljárás során használt SCHWIND SIRIUS, 37 000 ponton mérő hullámfront és topográfiás mérőeszköz személyre szabottan méri, a SCHWIND AMARIS 1050RS dioptria korrigáló lézer 7 dimenziós szemkövető rendszere pedig személyreszabottan kezeli a szem fénytörési hibáit!

Kapcsolat