Alkalmas lehet lézerkezelésre Magyarország legmodernebb látásjavító lézerével?

Töltse ki 3 perces online tesztünket és megtudhatja!

A legbiztonságosabb 7D szemkövető technológia
Látásjavítás SCHWIND AMARIS 1050RS lézerrel

A világ legfejlettebb dioptria javító lézere

SCHWIND AMARIS 1050RS a világ legnagyobb teljesítményű szemészeti lézeres rendszere, mely kiválóan alkalmazható látáskorrekcióra és a szaruhártya terápiás kezelésére. A létező legfejlettebb technológiák felhasználásával jött létre ez a fantasztikus mérnöki teljesítmény. A lézer másodpercenként leadott 1050 lézer impulzussal és egyedi 7D szemkövetéssel páratlan sebességet, pontosságot és biztonságot nyújt a páciensek számára. Az egyetlen látásjavító lézer, ami időben és térben is követi a szem mozgását a kezelés során. A SCHWIND AMARIS 1050RS a HQ Minőségi-index alapján maximális pontszámot elérve, a világ legjobbra értékelt szemészeti lézer rendszere! Kijelentéseinket tudományos cikkekre alapozzuk: HQ Minőségi-index forrása

1050 Hz ismétlési frekvencia

7D szemkövetés

1 dioptria kezelése 1,3 mp

Foglaljon időpontot

Kérjen időpontot a lézerszem kezelést megelőző alkalmassági vizsgálatra !

A vizsgálat fájdalommentes és kötelezettségmentes!

Döntse el személyes találkozó után, hogy melyik kezelést választja!

Leggyorsabb dioptria korrekció -1050 Hz

Másodpercenként leadott 1050 lézer impulzus és a dioptriánként 1,3 másodperc* kezelési idő nagyobb páciensbiztonságot és kényelmet tesz lehetővé. A szaruhártya kiszáradásának kockázata is minimálisra csökken.

* Lasik, asztigmatuzmus nélkül, 6mm optika zóna, 12mm RSA

Schwind Sirius

Precíz mérés a tökéletesen szemre szabott eredményért
  • A világ egyik legkorszerűbb, legprecízebb hullámfront és topográfiás mérőeszköze
  • 37.000 mérési pont a szaruhártyán
  • Rendkívül pontos, 1 µm képfelbontás
  • Széles, 12 milliméternyi pupilla terület vizsgálata
  • Szaruhártya vastagság mérés és szaruhártya térkép készítés egy lépésben
  • Mérési idő kevesebb, mint 1 másodperc
  • A szem kismértékű körkörös elmozdulás mérése a pontosabb lézerkezeléshez
  • 3 dimenziós szaruhártya képalkotás modern Scheimpflug kamerával
  • Érintésmentes mérés

37.000 mérési pont

1 µm képfelbontás

1 mp mérési idő

Személyre szabott kezelés
a tökéletes látásért!

37.000 mérési pont
Minden szem egyéni szaruhártya felszínnel rendelkezik, ami olyan mint egy lankás hegység. Akinek nagyon egyenetlen ez a felszín, annak a szeme nem optimálisan töri a fényt! Ezeket az egyéni egyenetlenségeket mérjük meg mikrométer pontossággal, több mint 37.000 ponton a Schwind Sirius hullámfront és topográfiás eszközzel. A megbízható DiamondFEMTO technológiával kombinálva a SCHWIND AMARIS 1050RS excimer lézer a mért eredmények alapján 1 dioptria kezelését, a világon leggyorsabban, 1,3 másodperc alatt végzi el. A kezelés gyors és fájdalommentes látáskorrekciót tesz lehetővé az ÖN szemére szabva, hogy minden körülmények között tökéletesen lásson.

Miért a Schwind Amaris 1050RS?

• A világ legjobbra értékelt dioptria kezelő lézere
  • Maximális pontosság és biztonság: 7D szemkövetés
  • Leggyorsabb lézerkezelés: 1 dioptria 1,3 másodperc
  • Kíméletes kezelés: egyenletes lézer impulzus és hőmérséklet elosztás a kezelés során
  • Rendkívül egyenletes kezelés utáni szaruhártya felület a tökéletes látásélményért

Lézerkezelések összehasonlítása

Lézeres szemműtét típusok összehasonlítása

Dr. Tóth Emília, szemész szakorvosunk beszél a Budai Szemészeti Központban elérhető lézeres szemműtét típusokról és mind a négy kezelés esetében részletesen elmagyarázza, hogy az eljárás során mi történik a páciens szemével. A DiamondFEMTO 7D, OptiLASIK 7D, Zero-Touch 7D és PRK 7D lézeres kezelések esetén is tájékoztatást nyújt előnyökről, hátrányokról és a gyógyulási időről.

Milyen lézeres szemműtét típusok érhetők el a Budai Szemészeti Központban?
2 lézeres lebenyes eljárások1 lézeres lebenyes eljárásokLebeny nélküli eljárások
DiamondFEMTO 7DOptiLASIK 7D Zero-Touch 7DPRK 7D
Mi az eljárás lényege?A szaruhártya stroma állományában a lebenyt a svájci Zimmer cég lézere készíti, a dioptria korrekciót pedig a német 7 dimenziós szemkövető rendszer rendelkező SCHWIND AMARIS 1050RS excimer lézer végzi.A szaruhártya stroma állományában a lebeny a lebenyt egy mikrokeraton elevezésű precíziós eszközzel készül, a dioptria korrekciót pedig a német 7 dimenziós szemkövető rendszer rendelkező SCHWIND AMARIS 1050RS excimer lézer végzi. A szaruhártya felszínes hámrétege ELTÁVOLÍTÁSRA KERÜL a német 7 dimenziós szemkövető rendszer rendelkező SCHWIND AMARIS 1050RS excimer lézer által. A dioptria korrekciót is ez a lézer végzi.A szaruhártya legfelső hámrétege egy speciális mikrosebészeti eszközzel kerül eltávolításra, a dioptria korrekciót pedig a német 7 dimenziós szemkövető rendszer rendelkező SCHWIND AMARIS 1050RS excimer lézer végzi.
Hány lézer dolgozik az eljárás közben?2111
Kellemetlenség, fájdalom, homokszem érzés a műtét utánNincs fájdalom, csak kellemetlenség lehet. 1-2 óraNincs fájdalom, csak enyhe homokszem érzés. 2-3 óra Enyhe fényérzékenység, hosszabb gyógyulás 3-4 napKellemetlen, fényérzékeny, fájdalmas gyógyulás 7-9 nap
Munkából kieső napok száma a műtét után 0 nap 1-2 nap5-7 nap 7-10 nap
Napszemüveg szükséges 3 hét 4 hét 6 hónap 6 hónap
Steroid tartalmú szemcsepp használata 3 hét 4 hét 6 hónap 6 hónap
Látásélesség kialakulása műtét után Azonnali tiszta látás élmény Azonnali jó látás, látásélesség 1-2 nap Látás kitisztulása: 1-4 hét A végleges látásélesség: 6 hónap Látás kitisztulása: 1-4 hét A végleges látásélesség: 6 hónap
Előnye A kezelés és gyógyulás is teljesen fájdalommentes és érintésmentes. Azonnali éleslátás érhető el, másnap már dolgozhat! A szövődmények kockázata szinte semmi. A kezelés és gyógyulás is teljesen fájdalommentes, megbízható. 1-2 napon belül már dolgozhat! Egy teljesen kipróbált és jól bejáratott kezelés, több ezer sikeresen elvégzett kezelés bizonyítja! A Zero-Touch 7Dplus kezelés hosszú távú eredménye ugyanolyan mint a többi kezelésé. A Zero-Touch 7Dplus érintésmentes kezelés tökéletes megoldást nyújt ha nem szeretné, hogy a szeméhez érjenek. A PRK kezelés hosszú távú eredménye ugyanolyan mint a többi kezelésé. A PRK tökéletes megoldást nyújt speciális esetekben, pédául vékony szaruhártya esetén.
Hátránya A klinikákon elérhető lézerek között nagy különbségek vannak, amelyek a páciensek számára nehezen azonosíthatóak. Figyelmesen válasszon klinikát, hiszen sok múlik a lézeren! A kezelés utáni első pár hétben szemszárazság jelentkezhet, műkönny használata javasolt. A kezelés utáni gyógyulási folyamat néhány napig fájdalmas, kellemetlen. A munkából kiesés kb 5-7 nap. A látásélesség beállása kb. 2-4 hét. A kezelés utáni gyógyulási folyamat fájdalmas, kellemetlen. A munkából kiesés kb 5-7 nap. A látásélesség beállása kb. 2-4 hét.
Mely kezelések tartoznak ide Magyarországon? DiamondFEMTO, Sasszem FEMTO, Intralasik, Zypotix, FEMTO HD, Visumax, Visumax HD, Sasszem FEMTO Smart OptiLASIK Touch-Free, Sasszem NO-Touch PRK, Epi-LASIK, Sasszem PRK
Miért jobb a DiamondFEMTO, mint a hagyományos kezelések? Miért jobb az OptiLASIK, mint a PRK?Hogyan működik az érintésmentes kezelés?Mi a különbség a felszíni kezelések között?

Hogyan működik a 7D szemkövetés?

1D-2D

A szem függőleges és vízszintes mozgása

3D-4D

A szem függőleges és vízszintes forgása

5D

A szem kismértékű körkörös elmozdulása

6D

A szem tengely mentén történő történő mozgás. Pl.: a szem visszahúzódása a szemgödörbe

Csak a 7D szemkövetéssel ellátott lézer tudja lekövetni ezt a fajta szemmozgást.

7D

A lézer algoritmusa a szem 6 dimenzióban történő mozgásából kiszámolja, hogy a szem milyen pozícióban lesz a következő lézernyaláb beérkezésekor és ezzel a számítással helyezi el az összes lézer impulzust

Érdekli a technológia?

Ha érdekli, hogy néz ki a SCHWIND AMARIS 1050RS 7D nézze meg a német Schwind cég videóját, mely 360°-ban járja körül a lézert!

Kinek ajánljuk?

Tökéletességre törekszem
Nem kötök kompromisszumot
Csúcstechnológiában bízom
Fontos nekem a kényelem

Lézeres szemműtét lépésről lépésre

Miért döntsek a lézeres szemműtét mellett?

Alkalmas vagyok a műtétre?

Melyik kezelést válasszam?

A műtét napja

Élet a műtét után

Az Ön véleménye - referenciák

ALKALMAS VAGYOK?

A DiamondFEMTO 7D lézeres látásjavítás megszabadítja távoli szemüvegétől azonnal, fájdalom és érintésmentesen.

Ha távolra nem lát jól, dioptriája -12 és +6 között van, akkor töltse ki az online alkalmassági tesztet! Tudja meg, hogy érdemes-e eljönnie a lézerszem alkalmassági vizsgálatra! Személyre szabott választ kap a megadott adatai alapján 24 órán belül.

Töltse ki online, kényelmesen, 3 perc alatt!

Lézerkezelések összehasonlítása
Egyértelmű adatok és információk, hogy Önnek is érthető legyen!
Garancia
A műtéti eredményre garanciát adunk! Mik a feltételei?
Alkalmassági vizsgálatról
Minden arról, hogy mire számítson az első találkozáskor és hogyan készüljön a vizsgálatra.
Csapatunk, szemész orvosaink
Ismerje meg a Budai Szemészeti Központban dolgozókat!