Miért jobb az OptiLASIK kezelés a PRK kezelésnél?

• Eljárásbeli különbség:  az OptiLASIK kezelés lebenyes, a PRK kezelés lebeny nélküli eljárás
  • Az OptiLASIK kezelés nem jár fájdalommal. A PRK kezelés utáni gyógyulási idő kb 7 nap, amely kellemetlenséggel jár, a páciensek egy része fájdalmasnak érezheti.
  • Az OptiLASIK kezelés gyorsabb gyógyulást garantál. A gyógyulási idő 2-3 nap, a PRK esetében ez legalább 1 hét.
  • Az OptiLASIK eljárás biztonságosabb, kevesebb az újrakezelések száma.

Tévhitek az OptiLASIK kezeléssel kapcsolatban:

“A lebenyt egy késsel készíti az orvos, ezért nagyon veszélyes.”

Ez egy igen rosszindulatú megközelítése egy teljesen biztonságos eljárásnak. A lebenyt egy teljesen automatizált mikrokeratomnak nevezett eszköz készíti. Az eszköz nagyon precíz, mikrométer pontosságú lebenyt készít. Az orvos az eszköz pontos beállításáért felel, (ahogy a többi lézeres beavatkozás esetén is).

“Az OptiLASIK kezelés veszélyes.”

A LASIK kezelés a leggyakrabban végzett lézeres látásjavító beavatkozás világszerte. Több millió LASIK kezelés sikeressége bizonyítja, hogy ez a kezelés nem kockázatosabb mint a többi lézerkezelés. A kétlézeres kezelések, mint a klinikánkon is elérhető kétlézeres DiamondFEMTO kezelés is, egy technológiai újítást jelentenek az OptiLASIK kezeléshez képest. A technológia fejlődés számos előnyt hoz magával, mint ahogy például a legújabb autómodellek is többet tudnak évről évre. De ez nem azt jelenti, hogy az OptiLASIK kezelés veszélyes lenne.

“Az OptiLASIK kezelés esetén rossz a szaruhártya gyógyulása”

A szaruhártya sebgyógyulása egy alapvetően lassú, nagyon sok összetevőből álló folyamat. A teljes sebgyógyulás minden esetben legalább heteket vesz igénybe. Azonban az egyes műtétípusok között nincs különbség a végleges látásélességben, csak az oda vezető útban.