Érdekli, hogy alkalmas lehet-e látásjavító szemműtétre?

Alkalmas vagyok?
Kitöltöm a tesztet!
Lézeres szemműtét külföldről érkezőknek Lézeres szemműtét külföldön élőknek

Lézeres szemműtét külföldről érkezőknek

Legyen ön is lézerszemű 3 nap alatt!

• Szabaduljon meg szemüvegétől akár 3 nap alatt Z FEMTO 7D kezeléssel a Budai Szemészeti Központban!
  • 3 nap az első vizsgálattól a hazarepülésig
  • A kezelés másnapján már haza is utazhat, biztonságos és kockázatmentes a repülés is
  • A kezelés fájdalommentes, látása aznap már tiszta!
Lézeres szemműtét 3 nap alatt - a Budai Szemészeti Központban

Foglaljon időpontot

Kérjen időpontot online! Írja meg nekünk, hogy milyen problémára szeretne megoldást, kollégáink a megfelelő szemész szakorvoshoz adnak időpontot Önnek!

Látásjavítás életkor szerint

Szemünk korának és állapotának megfelelően eltérő látásjavító megoldás javasolt. Kiváló látásélmény, tapasztalt sebészek, világszínvonalú műszerek, modern műtők.

Tovább olvasok

Miért érdemes Budapesten, a Budai Szemészet lézeres szemműtétét választani?

• Európa egyik legmodernebb svájci femtolézer készüléke és a legbiztonságosabb német 7D excimer lézer a dioptriakorrekcióhoz
  • A Budai Szemészeti Központban 4 féle lézeres kezelés van, így egy látásjavitó intézmény meglátogatásával több választási lehetősége van.
  • Nemzetközileg elismert szakorvosok: Ne csak látásjavító központ válasszon, hanem orvost is! Ismerje meg a Budai Szemészeti Központ csapatát!

Ideális menetrend külföldről érkezőknek

Lézeres szemműtét külföldről érkezőknek

1. Budapestre érkezés előtt

Kérjük, hogy még az utazás előtt vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben és személyre szabottan az Ön utazásának időpontjához alkalmazkodva egyeztetünk elővizsgálati, műtéti és kontroll időpontokat.

Amennyiben szeretné kideríteni, hogy érdemes-e Budapestre jönnie egy teljeskörű alkalmassági vizsgálatra, az alábbiakat teheti:

• Töltse ki online alkalmassági tesztünket
  • Amennyiben van 1 évnél nem régebbi szemészeti lelete, küldje el e-mailben számunkra

2. Lézerszem alkalmassági vizsgálat

Az alkalmassági vizsgálat kötelezettségmentes a Budai Szemészeti Központban. Kb. másfél-2 órát kell a rendelőnkben töltenie és közvetlenül a vizsgálat után, pupillatágítás miatt nem fog tudni vezetni, látása pár óráig homályos lehet, ezért kérjük, hogy hozzon magával kísérőt, vagy válassza a tömegközlekedést, esetleg taxi szolgálatot.

Lézeres szemműtét külföldről érkezőknek - alkalmassági vizsgálat

3. Lézeres látásjavító szemműtét: Z FEMTO 7D lézeres kezelés

Lézeres szemműtét Schwind Amaris 1050 előkészítés

Az alkalmassági vizsgálat után akár másnap el tudjuk végezni a Z FEMTO 7D kezelést, amely után már nem lesz többé szüksége szemüvegre. A legmodernebb svájci technológiának köszönhetően a látása már aznap kristálytiszta lesz.

A műtét 100%-ban fájdalommentes és eredményére garanciát vállalunk.

4. Kontrollvizsgálatok

A Z FEMTO 7D kezelés egyedülállóságának köszönhetően, amennyiben szakorvosunk mindent rendben talál ÖN már a műtétet követő nap hazautazhat.

A szövődmények, gyulladás és egyéb probléma felmerülésének kockázata olyan alacsony, hogy az esetek 99,9%-ában nincs szükség további konzultációra.

Amennyiben Ön még a műtét után 1 héttel Magyarországon tartózkodik, szívesen látjuk egy ellenőrző kontrollvizsgálaton. 1 éven belül bármikor Budapesten tartózkodik, a kontrollvizsgálatok az Ön számára ingyenesek.

Lézeres szemműtét külföldről érkezőknek - Z Femto 7D- kontrollvizsgálat

5. Hazautazás

Lézeres szemműtét külföldről érkezőknek, Z Femto 7D, kontrollvizsgálat, hazautazás

A Z FEMTO 7D kezelés után 1 nappal már biztonságosan utazhat akár repülőgépen is. A kontrollvizsgálat alkalmával szakorvosunk részletesen tájékoztatja arról, hogy mit szabad és mit nem a kezelés után. Kérjük, hogy ezeket az előírásokat minden körülmény között tartsa be!

Alkalmas vagyok?

Z FEMTO 7D lézeres szemműtét
Fájdalommentes, ultramodern lézertechnológa

Ha távolra nem lát jól és dioptriája -12 és +4 között van, töltse ki az online alkalmassági tesztet!

Érdemes eljönnie a műtétet megelőző alkalmassági vizsgálatra? Megadott adatai alapján személyre szabott választ kap 48 órán belül.

Vizsgálati helyek: Budapest, Debrecen