LÉZERES SZEMMŰTÉT KÜLFÖLDRŐL ÉRKEZŐKNEK

LEGYEN ÖN IS LÉZERSZEMŰ 3 NAP ALATT!

• Szabaduljon meg szemüvegétől akár 3 nap alatt DiamondFEMTO kezeléssel a Budai Szemészeti Központban!
  • 3 nap az első vizsgálattól a hazarepülésig
  • A kezelés másnapján már haza is utazhat, biztonságos és kockázatmentes a repülés is
  • A kezelés fájdalommentes, látása aznap már tiszta!
Miért érdemes Budapesten, a Budai Szemészet lézeres szemműtétét választani?
  • Svájci lézeres technológia: Európa egyik legmodernebb femtolézer készüléke
  • A Budai Szemészeti Központban 3 féle lézeres kezelés van, így egy klinika meglátogatásával több választási lehetősége van
  • Nemzetközileg elismert szakorvosok: Ne csak klinikát válasszon, hanem orvost! Ismerje meg a Budai Szemészeti Központ csapatát!

Ideális menetrend külföldről érkezőknek

1. Budapestre érkezés előtt:

Kérjük, hogy még az utazás előtt vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben és személyre szabottan az Ön utazásának időpontjához alkalmazkodva egyeztetünk elővizsgálati, műtéti és kontroll időpontokat.

Amennyiben szeretné kideríteni, hogy érdemes-e Budapestre jönnie egy teljeskörű alkalmassági vizsgálatra, az alábbiakat teheti:

• Töltse ki online alkalmassági tesztünket
  • Amennyiben van 1 évnél nem régebbi szemészeti lelete, küldje el e-mailben számunkra
2. Lézerszem alkalmassági vizsgálat
Az alkalmassági vizsgálat kötelezettségmentes a Budai Szemészeti Központban. Kb. másfél-2 órát kell a klinikánkon töltenie és közvetlenül a vizsgálat után, pupillatágítás miatt nem fog tudni vezetni, látása pár óráig homályos lehet, ezért kérjük, hogy hozzon magával kísérőt, vagy válassza a tömegközlekedést, esetleg taxi szolgálatot.
3. Lézeres látásjavító szemműtét: DiamondFEMTO lézeres kezelés

Az alkalmassági vizsgálat után akár másnap el tudjuk végezni a DiamondFEMTO kezelést, amely után már nem lesz többé szüksége szemüvegre. A legmodernebb svájci technológiának köszönhetően a látása már aznap kristálytiszta lesz.

A műtét 100%-ban fájdalommentes és eredményére garanciát vállalunk.

4. Kontrollvizsgálatok:

A DiamondFEMTO kezelés egyedülállóságának köszönhetően, amennyiben szakorvosunk mindent rendben talál ÖN már a műtétet követő nap hazautazhat.

A szövődmények, gyulladás és egyéb probléma felmerülésének kockázata olyan alacsony, hogy az esetek 99,9%-ában nincs szükség további konzultációra.

Amennyiben Ön még a műtét után 1 héttel Magyarországon tartózkodik, szívesen látjuk egy ellenőrző kontrollvizsgálaton. 1 éven belül bármikor Budapesten tartózkodik, a kontrollvizsgálatok az Ön számára ingyenesek.

5. Hazautazás

A DiamondFEMTO kezelés után 1 nappal már biztonságosan utazhat akár repülőgépen is. A kontrollvizsgálat alkalmával szakorvosunk részletesen tájékoztatja arról, hogy mit szabad és mit nem a kezelés után. Kérjük, hogy ezeket az előírásokat minden körülmény között tartsa be!

JELENTKEZEM A LÉZERES LÁTÁSJAVÍTÁSRA KÜLFÖLDRŐL

ALKALMAS VAGYOK?

A DiamondFEMTO lézeres látásjavítás megszabadítja távoli szemüvegétől azonnal, fájdalom és érintésmentesen.

Ha távolra nem lát jól, dioptriája -12 és +6 között van, akkor töltse ki az online alkalmassági tesztet! Tudja meg, hogy érdemes-e eljönnie a lézerszem alkalmassági vizsgálatra! Személyre szabott választ kap a megadott adatai alapján 24 órán belül.

Töltse ki online, kényelmesen, 3 perc alatt!