Töltse ki a
Lézerszem alkalmassági tesztet, hogy megtudja milyen kezelést ajánlunk Önnek!

PRK lézeres látásjavítás

Legyen Ön is lézerszemű!

Miért válasszam a PRK kezelést?

• Egylézeres kezelés: A hámréteg eltávolítása után, az excimer lézer végzi el a szaruhártya átformálását.
  • Szaruhártya gyógyulása: a kezelést követően a hámosodás kellemetlen, fájdalmas lehet néhány napig. Amikor a PRK kezelés során a hámot eltávolítják, akkor a szaruhártya idegvégződései szabaddá válnak, ez okozza a kezelés utáni fájdalmat.
  • Hosszú távú eredmény: A PRK kezelés hosszú távú eredményei megegyeznek a lebenyes eljárások eredményeivel, a különbség a tökéletes látáshoz vezető útban van.
Ajándék napszemüveg voucher a PRK kezelés mellé!
Töltse le a napszemüvegre vonatkozó 10.000 Ft-os napszemüveg vouchert, melyet a műtét napján használhat fel!
LETÖLTÖM A VOUCHERT

Hogyan működik?

Hámréteg eltávolítása
A szaruhártya legfelső hámrétegét egy speciális késsel szakorvosunk eltávolítja.
Lézerkezelés
A szabadon lévő stroma rétegben az excimer lézer elvégzi a szaruhártya görbületének alakítását. A kezelés ezen fázisában szabadul meg a páciens a nem kívánt dioptriától.
Gyógyulás
A szemre lágy kontaktlencse kerül, hogy védje a kezelés területét. A kezelés után a szaruhártya 2-3 nap alatt visszahámosodik. A kezelés során a szaruhártya idegvégződései szabaddá válnak, ez okozza a kezelés utáni kellemetlen, szúró érzést pár napig.

PRK KEZELÉSEK KÖZÖTTI KÜLÖNBSÉGEK

PRK, Sasszem PRK, No-touch PRK, Touch-free PRK
PRK a Budai Szemészeti KözpontbanNo-touch PRK
Hámréteg eltávolításaMechnikusanLézer párologtatja el
Egyéni hámvastagságA hám személyre szabottan került eltávolítástaNem lehet mérni a hámvastagságot! Túl sok, vagy túl kevés szövetet távolítanak el+
Miért gond a nem egyéni hámvastagság- Egyik esetben a szükségesnél több szaruhártya szövet megy veszendőbe, ezáltal a szaruhartya túlságosan meg gyengülhet, a másik esetben a hám nem kerül teljesen eltávolítására, emiatt az eredmény nem lesz pontos, a kezelési átmérő lecsökken, és sokkal több zavaró látási panasz keletkezik
FájdalomMűtét fájdalommentes, A hámosodás alatt egyénfüggő: akár több napos fájdalom is lehet.Műtét fájdalommentes, A hámosodás alatt egyénfüggő: akár több napos fájdalom is lehet.
Kezelések:PRK bárhol, Sasszem PRKNo-touch PRK, Touch free PRK

PRK vagy NO-TOUCH PRK

HÁMRÉTEG ELTÁVOLÍTÁSA
  • A felső hámréteget minden esetben eltávolítják. PRK esetében mechanikusan. No- touch PRK esetében lézer párologtatja el. Photorefractive keratectomy (PRK) során a szaruhártya legfelső hámrétegét speciális késsel eltávolítják. Ezt követően a szabadon lévő stroma rétegben történik az excimer lézer kezelés.

EGYÉNI HÁMVASTAGSÁG
  • A No-touch PRK esetében NEM LEHET pontosan megmérni az egyéni hámvastagságot, ezért a lézer vagy túl sok, vagy túl kevés szövetet távolít el. A Budai Szemészeti Központban mi ezért nem végzünk NO-touch PRKt.

FÁJDALOM
  • A műtét maga természetesen fájdalommentes. A PRK lézeres látásjavítás utáni gyógyulási folyamat során érzett kellemetlenséget egyénileg mindenki másképp éli meg. Tapasztalataink szerint az enyhe diszkomfort érzéstől, a pár napos fájdalomig mozog ennek az érzékelése. A szem a PRK kezelés után érzékenyebb a fényre, könnyezhet és idegentest érzése lehet a páciensnek.

Mire számítsak a prk kezelés után?

• Fájdalom: egyénfüggő:
    a kellemetlentől egészen a fájdalomig terjedhet a gyógyulási idő alatt kb 3-4 napig.

• Fényérzékenység:
    a PRK szemműtét után a szem fokozottan érzékeny a fényre. Az első 1-2 napban sötét szoba javasolt, majd napszemüveg viselése kötelező.

• Látásélesség beállása:
    A látásélesség végleges beállása akár 6 hónapig is eltarthat. A látás ingadozhat, változhat a PRK műtét utáni fél évben.

• Sport:
    1 héttől folyamatosan lehet az egyre nehezebb mozgásformákat végezni Napszemüveg: 6 hónapig kell viselni napszemüveget a műtét után.

• Uszoda, tenger:
    1 hónapig nem lehet sem uszodába, sem tengerbe, természetes vizekbe menni.

• Szauna:
    1 hónapig tilos.

Szolárium:
    6 hónapig tilos.

Elveszett az elnevezésekben?
- A magyarországi lézeres kezelések összehasonlítása
Megnézem az öSSZEHASONLÍTÁST!

ALKALMAS VAGYOK?

A PRK lézeres látásjavítás megszabadítja távoli szemüvegétől garantáltan.

Ha távolra nem lát jól, dioptriája -12 és +5 között van, akkor töltse ki az online alkalmassági tesztet! Tudja meg, hogy érdemes-e eljönnie a lézerszem alkalmassági vizsgálatra! Személyre szabott választ kap a megadott adatai alapján 24 órán belül.

Töltse ki online, kényelmesen, 3 perc alatt!