MIÉRT JOBB A HAGYOMÁNYOS FEMTO KEZELÉSEKNÉL A DiamondFEMTO 7D?

FemtoLasik, IntraLasik, Zyoptix, Femto HD Lasik kezelések NEM EGYFORMÁK! Mi a különbség?

A DiamondFEMTO 7D összehasonlítva a többi Magyarországon elérhető hagyományos femto lézerkezeléssel számos olyan tulajdonsággal bír, amelyek jobb, gyorsabb és biztonságosabb eredményt biztosítanak.

A DiamondFEMTO 7D pontosabb – győződjön meg róla, hogy mit jelentenek az adatok!

Mit láthat a videon? A bal oldali videon a DiamondFEMTO 7D eljárásnál használt Ziemer lézersugarak pontosságát látja. A jobb oldalon hagyományos femtolézerekét. A videon jól látszik, hogy mennyivel pontosabban céloz a Budai Szemészeti Központban használt femtolézer.

Extrém gyors látásjavulás DiamondFEMTO 7D lézerkezelés után – nemzetközi kutatás alapján!
A DiamondFEMTO 7D műtét után 4 órával már autót vezethet és 30 perc után nyugodtan tud
smst írni!

Gyulladás lézeres szemműtét után? – Csak ha magas a pulzus energia!– Alacsony pulzus energia
garantálja a gyulladásmentességet! Az alacsony energiájú femtolézerek esetében (DiamondFEMTO 7D) sokkal
alacsonyabb a steril gyulladás kialakulásának valószínűsége, mint a hagyományos INRALASE FS60
femtolézer esetében – bizonyítja egy nemzetközi kutatás.

„DiamondFEMTO 7D és Visumax femtolézer összehasonlító kutatás – Az összehasonlítás alapján a
DiamondFEMTO lézere sokkal kevesebb hegesedési kockázattal és elhalt, tönkrement sejttel jár, így a
kockázat ebben a tekintetben jelentősen alacsonyabb.

A 10 legfontosabb dolog amit tudnia kell a lézeres szemműtétekről és a DiamondFEMTO 7D
eljárásról: Mi a különbség az eljárások között? Miben más? Milyen adatok bizonyítják a
hatékonyságát?

A femtosecundomos lézerek alapvető tulajdonságairól szóló tudományos cikk: avagy mit jelent az alacsony lézerenergia? Melyik femtolézer milyen energiával dolgozik? Miért jobb az alacsony lézerenergia? Tudjon meg mindent ebből a cikkből.

DiamondFEMTO 7D lézerkezelés vs Hagyományos femtolézer kezelés

A tények, melyek nem magukért beszélnek – megmagyarázzuk őket, mit jelentenek az Ön számára!

*Kijelentéseinket tudományos cikkekre alapozzuk

Tény:DiamondFEMTO 7DHagyományos femto pl. intralasik, Alcon femto,VisumaxMit jelent? Miért érdekes?
A DiamondFEMTO 7D alacsony pulzus energiát használ Alacsony energia (nanoJoule) Magas energia (mikroJoule) A mikro azt jelenti, hogy milliomod. Ez a milliárdod 10-3-szorosa, tehát ennyivel nagyobb. Az egyes lézergócok energiája meghatározza, hogy a szaruhártyában mekkora károsodást hoz létre a femto lézer. Minél kisebb az energia, annál jobb a lézerkezelés.
A DiamondFEMTO 7D lézergócok kisméretűek Kisebb lézergóc méret Nagy lézergóc átmérő Minél kisebb a lézergóc mérete, annál pontosabb a lézer, annál kisebb a szöveti híd a lézergócok között.
A DiamondFEMTO 7D kezelés esetén a gyulladás kockázata szinte minimális. Az alacsony lézerenergia miatt a szaruhártyában a gyulladás és a sejtkárosodás mértéke minimális. A magasabb energia károsíthatja a szaruhártya sejtjeit és kifejezettebb gyulladást hozhat létre. A femtolézerkezelés utáni gyógyulás gyorsasága és mértéke függ a lézer által kiváltott gyulladástól. Minél kisebb a gyulladás, annál gyorsabban és pontosabban gyógyul a szaruhártya.
A DiamondFEMTO 7D kezelés után a szövődmények kockázata minimális. A lézer miatt keletkezett buborékok 1-2 másodperc után eltűnnek. A lézer miatt keletkezett buborékok sokáig megmaradhatnak, gyakran olyan erősen, hogy a lézerkezelés nem is folytatható. Az alacsony lézerenergia miatt a mellékhatások sokkal ritkábban jelentkeznek a DiamondFEMTO 7D lézernél, mint a hagyományos femto kezeléseknél.
Mellékhatások nagyon ritkák a DiamondFEMTO 7D kezelés esetén A svájci technológiai fejlesztés kifejezett célja volt, hogy a lehetséges mellékhatások előfordulási gyakoriságát minimalizálják. Előforduló mellékhatások: OBL-Opaque bubble layer (homályos buborék réteg a szaruhártyában), DLK- Diffuse lamellar keratitis (gyulldás a femto lebeny alatt), TLS – Transient light sensitivity (extrém fényérzékenység) A kezelés utáni mellékhatások elvehetik a tisztán látás örömét, további kezelésekre lehet szükség. Ez a DiamondFEMTO 7D esetében  a legkevésbé valószínű.